Nemt og Bekvemt

Det skal ikke være super besværligt at returnere varer man har bestilt over nettet.

Derfor har vi indgået et samarbejde med Pakkelabel.dk og GLS om håndtering af returvarer. Det betyder at du kan klare det hele selv og ikke behøver at vente på, at du kan ringe til kundeservice eller at nogen gidder svare på dine mails. Vi skal først blande os når vi har modtaget varen retur og behandlet din RMA sag, så du skal have nogle penge udbetalt. Det kalder vi Nemt og Bekvemt.

Det fungere på den måde at du blot skal sikre dig at overholde betingelserne her til højre. Når du er klar klikker du på knappen her under “Opret RMA”, den åbner en formular du blot udfylder og bestiller returfragt, så modtager du en returseddel, som skal udfyldes og lægges i pakken, samt en pakkeladel du printer og sætter på pakken og når det hele er ordnet, aflevere du blot pakken i din nærmeste GLS Pakkeshop og så klare vi resten.

Vi opkræver dig 75 kr. for bestilling af returfragt

Når vi har fået pakken retur og konstateret at alt er som det skal være, så kreditere vi dig beløbet for de tilbagesendte varer og returfragten. Pengene vil automatisk blive indsat på samme betalingskort, som du har benyttet ved bestillingen.
Nemmere kan det næsten ikke blive.

Skulle der mod forventning være noget galt

Så vi af den ene eller anden årsag ikke kan godkende din RMA sag, så vil du modtage en email med besked om det videre forlød, f.eks. hvis vi mangler nogle oplysninger eller varen ikke er returneret i original emballage.

VIGTIGT!

Det er vigtigt, at du husker, at udfylde retursedlen og vedlægge i pakken ellers kan vi ikke håndtere din sag og der vil gå unødig lang tid før vi kan refundere dine penge. Hvis retursedlen mangler eller betingelserne for RMA ikke er opfyldt, vil behandling af din sag blive pålagt et håndterings gebyr svarende til Returfragten.

Det svare til, at hvis du f.eks. returnere en vare som vi så senere kreditere, så vil returfragten ikke blive krediteret.

Betingelser for RMA

Det er vigtigt at du sørger for at nedenstående betingelser er opfyldt inden du opretter en RMA sag, for at undgå unødige udgifter.

Ubrudt original emballage

Varer skal returneres i ubrudt original emballage og pakkes forsvarligt i en kasse. Der må ikke klistres pakkesedler eller andet på varens emballage, som kan gøre den svær at sælge igen.

Fejl på varen

vare kan returneres, såfremt der er en fejl på varen. Den skal returneres efter samme fremgangsmåde, som nævnt ovenfor. Dog kan det selvfølgelig være svært at undgå at bryde emballagen, for at konstatere en fejl, men den originale emballage skal stadig med. Fejl skal være konstateret hurtigst muligt efter levering og senest 14 dage efter.

Pakkens mål og vægt

Pakken må ikke veje over 20 kg. eller være længere end 140 cm. og Længde + omkreds må ikke overstige 300 cm.

I tilfælde hvor du har fået leveret en større pakke, skal du sende os en mail, så vi manuelt kan lave en RMA sag.

Fortrudt køb / Fejlkøb

Hvis du fortryder dit køb eller opdager at det er noget forkert du har fået bestilt, så tager vi det selvfølgelig gerne retur, såfremt der er tale om lager varer. Dog skal vi have varen retur inden for 14 dage efter levering og Returfragten vil ikke blive krediteret. Ved køb af bestillingsvarer, kan disse ikke returneres og vil ikke blive krediteret. Du vil modtage en mail med information om det videre forløb.

Er du i tvivl?

Du er selvfølgelig altid velkommen til at sende os en mail på info@tech42.dk hvis der er noget du er i tvivl om. Vi behandler mails løbende og du vil som regel have et svar inden for 24 timer på hverdage.

OPRET RMA