Den nye dreng i klassen

BASIC

En Managed Service løsning til mindre virksomheder

TECH42 har lavet en ny type af Managed løsninger. Den lægger midt i mellem en Proaktiv løsning, hvor I selv skal sørge for en stor del og en Managed eller Full løsning, hvor vi klare det hele for jer.

BASIC er designet sådan, at den giver jer de basale services, som man har behov for i en lille virksomhed, som f.eks. Antivirus, sikkerhedsopdateringer m.v.

Pakken indeholder dog også gratis Email support, da vores erfaring er at mellem 80-90% af de henvendelser vi får, kan klares med en vejledning på email til kunden. I har selvfølgelig den trykhed og sikkerhed, som følger med en Full service løsning, i og med at I ved I har adgang til Fjernsupport eller on-site support hvis det skulle blive nødvendigt og til en reduceret pris. Men ved ikke at lave en Full Managed løsning, har vi kunne holde omkostningerne nede, sådan at alle kan være med.

Læs mere her

Antivirus

Encompassing more than just anti-virus, this solution supports full endpoint security comprised of intrusion prevention, proactive detection and behavioral analysis…

Backup

A managed backup service from TECH42 ensures that all files are automatically backed up as frequently as every 15 minutes if needed. And it will likely cost less than your monthly phone bill. So, how much is your data worth?

Risk & Security

Getting audited will cost your organization thousands! But what if you already had the reports ready for the auditor? Think of the savings!

Email Protection

The most vulnerable vector for malicious business attacks is email – the communication lifeblood of most organizations. Our email protection solution provides continuously- updated spam and threat protection to effectively shield you 24/7.

En løsning til alle

Der findes flere forskellige måder at benytte sig af en MSP
Hvad der passer bedst til jeres virksomhed afhænger af rigtig mange ting

A la Carte Services

Mix og match de services, som passer til jer. Her er der tale om at I måske ikke har nogen IT afdeling, men I har måske en som kan noget. Det er nemt at komme i gang, man køber blot de services som man har behov for, når man har behov for dem.

Proaktiv Services

Her er der typisk tale om en pakkeløsning, hvor man har mulighed for at få feedback på problemer, som opstår eller der kan være noget begrænset tekniker tid med i pakken. Det er typisk små virksomheder, som bare gerne vil have besked hvis noget er galt og så kan de vælge om det er noget de selv kan lave eller om de vil betale sig fra det.

Managed/Full Services

Fuld outsourcing af jeres IT, typisk beregnet på månedsbasis udfra antal af medarbejdere eller computere i virksomheden. Typisk er alle omkostninger til Tekniker og support inkl. i prisen, dog skal man selv betale hardware og licenser til andet software. Det er typisk lidt større virksomheder, hvor man gerne vil have noget sikkerhed for at ens IT er i orden og kende omkostningen på forhånd.

Suplement Services

Dette segment er typisk større virksomheder, med egen IT afdeling og dedikerede IT-supporter internt i virksomheden, men som gerne vil have adgang til Managed services. Der er ikke tale om at udskifte noget af det virksomheden allerede har, men at man suplere eller tilføjer ekstra sikkerhed m.v.

Seneste artikler