TECH42 BASIC

Med TECH42 BASIC får du ro i sjælen og hjælpen er altid lige ved hånden.

TECH42’s mission er at understøtte små og mindre virksomheder, men simple og lette tekniske løsninger, som ikke betyder at vores kunder skal forholde sig til en masse teknik. Derfor har vi valgt at lave denne éne simple pakke. en ‘One-Size-Fits-All’ løsning. Der er ikke flere forskellige valgmuligheder om du vil have den skrabede model eller om du vil gå all-in med Platin modellen. Her får du kun Platin modellen og vi kalder den for BASIC, fordi det er hvad det er. Alt det nødvendige for at du sikkert og trykt kan lave det du nu laver uden hele tiden at skulle bekymre dig om en masse teknisk.

Der er ikke nogen Add-on features, som du pludselig oplever at du er nød til at tilkøbe for at kunne det du troede du fik, eller ekstra omkostninger så regningen pludselig løber løbsk.

Herunder er en liste over præcis hvad du får for pengene og efter den er en liste over det du ikke får, men kan vælge hvis det skulle blive nødvendigt.

Så ved du præcis hvor du står, hvad det koster og hvad der kan komme af ekstra omkostninger hvis uheldet er ude. Det mener vi er ærlig snak og så simpelt som det kan blive.

Det er med i prisen

Email Support

De fleste problemer, som opstår kan du løse selv, med lidt hjælp og vejledning.

derfor er email support altid inkluderet i prisen uanset hvor mange emails vil skal sende frem og tilbage eller hvor lang tid det tager at hjælpe dig med den udfordring du nu står med i forbindelse med din Computer.

Når du sender en ny mail, bliver der automatisk oprettet en sag, hvor alle de relevante informationer bliver samlet, såsom din besked, de informationer vi allerede har om din computer m.v. Du kan følge din sag og se alt kommunikationen frem og tilbage, på vores online kundeportal, hvor du også kan chatte med os.

Nemt og simpelt.

Cybersecurity

I pakken er inkluderet Endpoint Protection fra WEBROOT, en af markedets førende og nemmeste sikkerhedløsninger.

Så kan du arbejde i sikkerhed fra trusler fra internettet såsom, ransomware, Malware og meget andet.

WEBROOT klienten giver os også automatisk besked hvis der er noget vi skal reagere på, så vi kan hjælpe dig, nogen gange før du selv har nået at opdage problemet.

Nemt og simpelt og skulle der være noget hvor vi bliver blandet ind i det, så bliver der automatisk oprettet en sag og du får en mail og kan altid følge med i præcis hvad vi har gjort, hvor lang tid vi har brugt på det og det bedste af det hele… Det er alt sammen inkluderet i pakken, så længe vi kan klare det med email support.

Online Backup

I pakken er også inkluderet en Backup løsning som sikre, at der dagligt bliver taget backup af dine filer og gemt i skyen. Så skulle du være så uheldig at din computer bliver stålet eller går i stykke, så kan vi nemt genskabe dine filer.

I pakken er inkluderet 250GB data, det burde være nok til en alm. kontor PC, men hvis du har brug for mere plads så er det ikke noget problem, så klare vi også den mod en mindre merudgift.

Vi hjælper dig selvfølge med at få det installeret og sat op til at tage backup af det du gerne vil have taget backup af, helt uden at det skal koste dig noget. Og hvis der er problemer med din backup, så får vi straks besked og der bliver oprettet en sag i vores system, så vi kan hjælpe dig med at fikse det.

Oprydning og opdatering

Vi sørger for at der bliver ryddet op i dine midlertidige filer og browser historik en gang om ugen og samtidig tjekker vi for sikkerhedsopdateringer fra Microsoft og sørger for at de bliver installeret.

En gang om måneden så giver vi den ekstra gas og gennemgår opdateringer til Drivere, Adobe, Java og meget andet og tjekker om din computer køre optimalt.

Simpelt og nemt. Du behøver ikke foretage dig noget, vi skal nok sørger for at holde dig kørende. skulle der være problemer med en opdatering, så bliver der automatisk oprettet en sag, så vi kan hjælpe dig med at få det løst.

Alt det løse

vores support klient, som vi installere på din PC, holder løbende øje med hvordan din computer køre og skulle der være nogen problemer, så opretter den automatisk en sag, så vi kan hjælpe dig med at få det løst. Vores support klient benytter kunstig intelligens og nogle gange vil du måske kunne opleve at der bliver oprettet en sag på et problem, som så relativt hurtigt bliver løst igen uden at nogen har gjort noget. I de tilfælde er det fordi computeren selv har kunne løse problemet. Det kunne f.eks. være hvis der bliver oprettet en sag fordi du er ved at løbe tør for plads på harddisken, så forsøger den selv at skabe plads ved at slette midlertidige filer, browser cache m.v. hvis ikke det hjælper, så er vi klar på e-mailen til at hjælpe dig med at løse problemet.

Vi kalder pakken for BASIC fordi vi mener at det er BASIC. Men hvad koster det?

Nu sidder du sikkert og tænker at det koster en formue og ikke er til at betale når man nu kan få alt det i én pakke. Men vi er meget beviste om at vores målgruppe er små virksomheder, med typisk 1 computer eller kun en lille håndfuld. Derfor har vi også skruet prisen så meget i bund som vi nu kan.

Prisen fra BASIC er 599,- ex moms. pr. måned og man betaler for en måned forud af gangen. Der er ingen minimums tid man skal købe, ingen rabat for at købe flere år ud i fremtiden og ingen lang opsigelsesfrist. Hvis man ikke længere ønsker at benytte BASIC, skal man bare opsige det inden den 20. i måneden og så lukker vi ned når måneden er gået. Nemmere kan det ikke blive.

Alt det der koster ekstra

Vi er godt klar over at ‘One-Size-Fits-All’ måske ikke altid holder vand.

Der kan opstå mange situationer, hvor man måske har behov for noget mere assistance end det der lige er inkluderet i pakken, det kan også meget vel være at man bare ikke lige har tid eller gidder rode med et problem selv og gerne vil betale sig fra at vi tager over og løser det for jer.

Support

Så længe at vi kan holde support til at skrive emails frem og tilbage, så er det alt sammen inkluderet i prisen. Men hvis vi skal foretage os mere end blot at sende dig en email så koster det.

vores Support klient åbner mulighed for at vi kan tilbyde dig fjernsupport.

Fjernsupport er der hvor vi logger på din computer og overtager mus og tastatur for dig. Prisen for fjernsupport er 275 kr. ex. moms pr time og vi afregner kun pr. påbegyndt kvarter. Så hvis vi f.eks. skal hjælpe dig i 10 minutter betaler du kun 68,75 kr.

Det synes vi er mest fair.

Hvis det nu viser sig at vi ikke kan klare det via fjernsupport, men er nød til at finde en dag hvor vi kan komme forbi dig, så er prisen for on-site support 349,- kr. ex. moms og afregnes også pr. kvarter. Og du betaler kun for den vi vi bruger hos dig, ikke tiden til kørsel og meget andet.

For onsite-support uden for normalt kontortid og konsulent opgaver som ligger udover alm. support er prisen 689,- kr pr. time ex. moms.

Backup

Hvad nu hvis de 250GB som er inkluderet i prisen for BASIC ikke er nok?

Det er ikke noget problem, så tilføjer vi bare noget mere plads.

Den ekstra plads til backup koster kun 1,80 pr. GB ex. moms

Køb Pakken i dag og vær oppe og køre på under en time